.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واريز 900هزار تومان به حساب زائران حج


به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، غلامرضا رضايي اعلام كرد: از ساعت 24 شب گذشته 17 شهريور ماه و پس از مصاحبه مشترك حجت‌الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي‌عسكر، نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت و سعيد اوحدي، رئيس سازمان حج و زيارت، 900 هزار تومان از وجوه دريافتي از زائران حج تمتع سال جاري به حساب آنها بازگردانده شده است.

وي ادامه داد: در حال حاضر اين پول بايد وارد حساب همه زائران اعزامي در سال جاري شده باشد، اما در صورتي كه اين پول وارد حساب آنها نشده باشد، با مدير كاروان‌ خود تماس بگيرند، چرا كه ممكن است مشكل بانكي مانع ورود اين پول به حساب برخي از افراد شده باشد.

لازم به ذكر است، بالا رفتن ناگهاني و غيرقابل پيش‌بيني هزينه حج تمتع سال جاري، موجب اعتراض بسياري از مردم شد به نحوي كه بسياري از افرادي كه سال‌ها در نوبت بوده و اولويت آنها اعلام شده بود به دليل اين افزايش ناگهاني نتوانستند در سال جاري عازم سفر حج شوند، اين مسئله مورد اعتراض مقام معظم رهبري نيز قرار گرفت و ايشان از مسئولان حج خواستند كه مسئله قيمت حج تمتع 92 را مورد بررسي قرار دهند.

بر همين اساس و پس از تشكيل كميته‌اي مشترك متشكل از اعضاي سازمان حج و زيارت، بعثه مقام معظم رهبري و برخي از مسئولان و صاحب‌نظاران اين حوزه و پيگيري هاي مستمر نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني ، بنا بر اعلام مسئولان از محل صرفه‌جويي‌هاي صورت گرفته مقرر شد 900 هزار تومان از سوي سازمان حج و زيارت به مردم بازگردانده شود.

يادآوري مي‌شود، قرار است امروز سعيد اوحدي رئيس سازمان حج و زيارت با مسئولان بانك ملي ديدار داشته باشد و پس از بررسي سود سپرده‌هاي زائران چيزي حدود يك ميليون و 100 هزار تومان وجه از سوي بانك ملي به زائران بازپس داده شود.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.